COAT JACKET

jakke1 Min nye jakke som jeg venter post-manden kommer med snaaart! Har allerede ventet over 2 uger på denne fine coat jacket og kan virkelig ikke vente længere, det kan da ikke være så svært at få den sendt hjem til mig hurtigst muligt?? 😉
Jakken som er en ‘efterligning’ af Zara’s har jeg købt på Ebay, og ligner virkelig godt og har hørt den skulle være helt magen til og rigtig fin!
Det er vildt med alle de fine billige ting man kan finde på Ebay, finder ofte noget som er for billigt til jeg ikke kan lade være med at købe det! Del gerne hvis I finder nogle fede items! 🙂

Skriv en kommentar

januar 29, 2013 · 6:47 pm

Skriv et svar

