SILJES BLOG

Hej Alle der kigger forbi.
Så er min helt egen personlige blog oppe at køre, og jeg glæder mig til at dele en masse sjove ting med jer 🙂
Jeg bruger meget tid på at søge på bolig-indretnings-interiør-ting på nettet, så derfor kan I nok forvente end masse bolig-posts fra mig af 🙂 Jeg kan hele tiden finde på nye andre sjove måder at indrette min lejlighed og mit værelse på, og derfor kan I da også lade jer inspirere af det. Først kørte jeg sort-hvid tema da jeg begyndte at gå op i interiør-ting, som alle andre piger gjorde og nu er moden jo vendt til farver OVERALT, så derfor er mit hjem også farverigt for tiden.
Selvfølgelig går jeg også op i mode; tøj, hår, makeup og accessories som de fleste piger 😀 Derfor vil jeg helt sikkert også blogge om en masse mode ting 🙂
Desuden er jeg begyndt at gå MEGET op i træning. Jeg træner crossfit 2 gange om ugen og kondi/løb 1 gang om ugen – Så mon ikke der er  andre der er ligeså interesseret i dette som jeg 😀
Ellers spørg endelig hvis der er noget I vil vide om mig, jeg svarer på det meste 🙂 glæder mig til at se hvad jeg ellers kan finde på at dele med jer derude.
God weekend!
❤ Silje

Skriv en kommentar

Filed under ME

Skriv et svar

